2021. február 18., csütörtök

Rólam

Ennek a blognak az indításakor 51 éves vagyok, papír szerint középfokú végzettségű (gépszerkesztő és általános elektronikai műszerész). Egyik szerzett szakmámban sem dolgoztam szinte soha. A főiskolát (levelezőn) nem fejeztem be, részben az akkori munkáltatóm irreális elvárásai-, részben a saját lustaságom és későbbi buta döntéseim miatt. Számítógépes információ-rendszer szervezőnek tanultam.

2015. óta vagyok rendszeres Klubrádió hallgató (és már a közeli és távolabbi családtagjaim is) azóta minden évben az adóm 1%-ával és a túlélési gyakorlatokok alkalmával kisebb támogatásokkal próbálok a magam módján segíteni.

2020. szeptember 11. óta (az ismert NMHH döntés kihirdetésének napja óta) a "Hadd Szóljon! Egyesület a Klubrádióért" egyesületnek is támogató tagja vagyok, még aznap elküldtem a belépési nyilatkozatomat.

2021. február 15-én megdupláztam az erre a célra szánt havi támogatásomat (és erre bíztatom minden klubtársamat is!). Tudom, hogy nem sok, de az ismert közmondás szerint, ugye: sok kicsi...

A Nyugat-Dunántúlon élek egy 500 lelkes kis faluban, van családom, (még) van munkám (néha sok is). A publikált nevem anagramma. Aki ismerősöm a Facebookon ismerheti az igazit. Nem vagyok paranoiás, vagy üldözési mániás, sőt még bizalmatlan sem, csak így érzem magam jól. Amiről úgy gondoltam, hogy a közre tartozik azt fentebb leírtam.

Ezeket pedig csak azért írtam le, mert nagyritkán mikor valami eszement baromsághoz hozzászólok kommentben, rögtön megkapom "akkor pofázz, ha vállalod a neved"... Mintha nem lenne tökmindegy. Szóval, van nevem. A Facebookon Pitare Neyba, és mivel ez a blog is egy Facebook csoport nyomán indult, itt is ez a nevem.